dinsdag 1 maart 2011

pencil lines sketch 226

With sketch 226 from pencil lines i made this lay out. I'm to late to send it in, but i loved the sketch sow i made it later. The holes for the stictching i made with the Tim Holz ruler. The papers are from imaginisce. The swirls i cut out of the paper and i put a few rhinestones next to it.

Met sketch 226 van pencillines heb ik deze lay out gemaakt. Ik was te laat om hem in te sturen, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem toch gemaakt heb. De gaatjes voor het borduurwerk heb ik met de lineaal van Tim Holz gemaakt.
Het papier komt uit een kit van vorig jaar van scrapfever. De swirls heb ik uit het papier geknipt en ik heb er een paar rhinestones naast geplakt.




Photobucket

11 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuke schets, je hebt er een prachtige layout mee gemaakt! Ik vind die zigzag/stiklijnen zo mooi, het lijkt net patchwork!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lootje Marjon,en wat heb je een prachtig papier gebruikt!
    Mooie swirl!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi, vooral die stiklijnen geven een super effect
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stijlvolle LO! Ook ik vind je zigzaglijntjes super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige sketch en een geweldige uitwerking. Mooie details en zeer inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw uitwerking is prachtig geworden!
    Wat een mooi borduurwerkje zeg...
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad sprookjesachtig! Mooi patchwork effect krijg je door de stiksels. Gaaf papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een werk is dat geweest Marjon maar heerlijk dat je je zo kunt vermaken terwijl je rust moet houden. Prachtige papierlijn die je hebt gebruik, heel romantish.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje achter laat.
Bedankt daarvoor.