zaterdag 1 februari 2014

VROOOM

Met de nieuwste Kit van Scrapfever heb ik deze lay out gemaakt:


Twee detail foto's van de sheet die ik met gesso bewerkt heb. De sterren en het "bandenspoor" zijn het resultaat.




Neem als basis een wit vel cardstock.
Met het stencil van heidy Swapp  Arrows maak je links aan de rand de sterren met gesso. En onder de foto van het midden naar rechts omlaag de pijlen die lijken op een bandenspoor.
Om wat kleur op de lay out te krijgen spray je met glimmermist aqua wat druppels op het cardstock.
Plak op ongeveer 5 cm vanaf links een kantje van boven naar beneden. In dit geval heb ik aqua genomen.
Scheur uit het whimsy vel een rechthoek die schuin onder de foto komt. Plak deze aan de linker kant bovenin, een stukje over het kant.
Snij uit het “perfect” vel een journalingtag en plak deze rechts onder in de hoek schuin over het andere designvel. Ik heb dit geplakt met foamtape.
Neem de zwarte doily en plak deze links onderin een stukje over de hoek van het designvel, ook met foamtape
Plak nu de foto op je papier. Ook hier weer met foamtape, om zo diepte in je Lo te krijgen.
Plak aan de linkerkant her en der zwarte en witte bloemen met foamtape een stukje over de foto.
Neem een paar steampunks (ik heb er 4 gebruikt van diverse maten en vormen, gesneden met het programma SCAL op de cricut) en plak deze met foamtape op de doily.

Als laatste de titel. Je kan de roze letters heel goed met bijv. Stazon zwart verven.

2 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit, Marjon.
    Gaaf dat bandenspoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen maak je, en allemaal zo verschillend! Groetjes, Ilja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het ontzettend leuk als je een berichtje achter laat.
Bedankt daarvoor.